PracaGrupypl.praca.dyskusje › tusko oprocentowanie (#029)

  • 1. Data: 2012-11-08 11:27:31
    Temat: tusko oprocentowanie (#029)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    stałem dziś jak zwykle w długiej kolejce bo co chwilę wpierdalał się w nią
    jakiś działacz PO... no to miałem okazję poczytać trochę gazet na które mnie
    nie stać... wyczytałem, że od 2007 tusk regularnie podwyższa pensje swoim
    ziomom nazatrudnianym w administracji publicznej... a ostatni wzrost wyniósł
    50%... prawda to?

  • 2. Data: 2012-11-08 22:07:59
    Temat: Re: tusko oprocentowanie (#029)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    o kur... tuskowcy wzieli się za edukację...

  • 3. Data: 2012-11-08 23:05:50
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no może bym się i zamknął, choć szkoda wielka...
    gdyby mi Ktoś wyjaśnił dlaczego ja ciągle muszę się męczyć z tuska
    intelektualistami?
    a może Ktoś wie i mi powie jak definitywnie odciąć się od tusko intelektu?

  • 4. Data: 2012-11-09 00:45:01
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    W dniu 08.11.2012 23:05, identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > intelektualistami?
    > a może Ktoś wie i mi powie jak definitywnie odciąć się od tusko intelektu?

    wyjedz za granice na zmywak.

  • 5. Data: 2012-11-30 22:02:04
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    tusk wypierdział dziś, że "będzie nagradzał inteligncję", chyba PO
    inteligencję, to się będzie działo, reformy pełną gębą... albo dupą...