PracaGrupypl.praca.szukana › trojmiasto - rozwaze kazda oferte

  • 1. Data: 2004-06-07 13:16:24
    Temat: trojmiasto - rozwaze kazda oferte
    Od: "S-Dog" <s...@m...wp.pl>

    mam wyksztalcenie wyzsze (bankowosc i finanse), doskonale znam sie na
    komputerach serwis/helpdesk/troche sieci+routing/wszelkiej masci
    oprogramowanie graficzne/biurowe takze:), obrabialem grafike/fotki do www,
    serwisowalem takze telefony komorkowe, bardzo dobrze znam angielski i
    niemiecki, troszkę hiszpanki. jestem lekko extrawaganckim geniuszem:)
    poszukuje pracy w trojmiescie lub okolicy,
    rozwaze kazda oferte.
    s...@w...pl
    uwaga filtr antyspamowy wiec moze odrzucic niektore e-maile