PracaGrupypl.praca.szukanatłumacze z ang na pl i odwrotnie

  • 1. Data: 2003-01-23 21:29:34
    Temat: tłumacze z ang na pl i odwrotnie
    Od: "robert maszewski" <r...@i...pl>

    przetłumacze amatorsko teksty z angielskiego na pl i odwrotnie, nie jestem
    jakimś specjalistą ale wydaje mi się że nie są takie tragiczne, ostatnio
    przetłumaczyłem próbkętakiej pani(posądziła mnie o oszustwo i napisała że
    korzystam ze strony www.translate.pl)
    Jest to nieprawda!!!
    prosze o kontakt osoby poważnie zainteresowane(jężeli chcesz
    sprawdzićmożliwości nie chce żadnych próbek tekstów do tłumaczenia---proszę
    o jakieś testy które uwiarygodnią mnie w państwa oczach).W końcu nikt nie
    jest doskonały.

    PROSZĘ O KONTAKT
    k...@w...pl
    k...@o...pl
    k...@h...pl
    k...@t...pl
    k...@t...pl

    Polecam również stronę poleconą mi przez Panią z grupy jeżeli chcecie sie
    pobawić w szybkie tłumaczenia
    WWW.TRANSLATE.PL !!!