PracaGrupypl.praca.szukana › tłumacz języka niemieckiego

  • 1. Data: 2004-05-21 16:28:02
    Temat: tłumacz języka niemieckiego
    Od: "Tomasz " <t...@g...pl>

    Jestem absolwentem Lingwistyki Stosowanej na UW o specjalności tłumaczeniowej
    oraz członkiem PT TEPiS. Wykonuję tłumaczenia z dziedziny ekonomii,
    działalności Unii Europejskiej oraz tekstów ogólnych o tematyce technicznej.
    Chętnie podejmę współpracę z biurem tłumaczeń lub przyjmę zlecenia na
    tłumaczenia.
    Kontakt:
    Tel. 0603772087
    t...@i...pl