PracaGrupypl.praca.szukana › terapeuta zajeciowy szuka pracy

  • 1. Data: 2006-06-19 18:26:20
    Temat: terapeuta zajeciowy szuka pracy
    Od: o...@k...info

    Szukam pracy kolonijnych, by podjac prawdziwy wysilek i pomóc
    Dzieciakom. Mam 21lat. Jestem dyspozycyjna
    prze okres 01.07-04.08.2006 r. oraz od 20.08-30.09.2006r. Mam potrzebne
    uprawnienia i doswiadczenie. Skonczylam 2-letnia
    szkole policealna terapii zajeciowej gdzie nauczylam sie zajmowac
    czas osoba mlodym,starszym oraz chorym,wiec nie boje sie wyzwan.
    Ukonczylam kurs masazu klasycznego i pierwszej pomocy.W ciagu
    roku prucz nauki prowadze teatr dla mlodziezy sadze ze to
    doswidczenie przyda sie na koloni.
    Jestem osoba bez nalogów, odpowiedzialna o pogodnym usposobieniu,
    bardzo lubie malowac,
    spiewac, tanczyc. Jestem osoba komunikatywna, szczera, uczciwa,
    ambitna i otwarta. Z sumiennoscia
    i dokladnoscia wykonuje powierzone mi obowiazki. Potrafie
    równiez odnalezc sie w kazdej
    sytuacji. Ponadto wzbudzam zaufanie wsród dzieci i mlodziezy. Praca
    z dziecmi i mlodzieza
    sprawia mi wielka satysfakcje oraz wzbogaca moje doswiadczenie na
    przyszlosc.

    Wyslano z serwisu: http://www.praca.bajeczka.com.