PracaGrupypl.praca.dyskusjetelwizor w miejscu pracy › telwizor w miejscu pracy
    From: "&rzej" <d...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: telwizor w miejscu pracy
    Date: Sat, 7 Mar 2009 19:33:55 +0000 (UTC)

    Mam problem. W pokoju, w którym pracuję jest kilka monitorów na ścianach
    służących do obserwacji (powiększone monitory komputerowe), a zwykle z jednego
    telewizora leci program telewizja. Paru pracowników nic nie ma przeciwko temo,
    żeby za uszami ciągle coś bębniło, raz głośniej czy ciszej. Zresztą telewizja
    to inicjatywa 'góry', żeby chłopakom umilić robotę zapewne.
    Niestety, dla mnie jest to męka, by przez kilka godzin dziennie być
    wystawionym na działanie choatycznych dźwięków, przez co nie mogę się dobrze
    skupić, jestem rozdrażniony i bardziej zmęczony. Pół biedy jesli jest jakiś
    film cicho i bez reklam, gorzej jeśli ktoś wpadnie na pomyśl i chce np. tvn
    czy podobny chłam.
    Ponad rok siłuję się z tym przyzwyczajeniem kolegów, ale jestem chyba tylko
    jeden na 10.
    Zwróciłem uwagę na to bezpośredniemu przełożonemu a przy okazji wspomniałem i
    szczebel wyżej (skąd chyba zresztą wyszła inicjatywa telewizji). Bezpośredni
    kierownik teraz pilnuje czasem, by nie było głośno, ale niestety to półśrodki.
    Zawsze coś słychać, bo jak się okazuje ludzie nie lubią siedziec w ciszy.
    Mogliby przecież słuchawki sobie założyć, ja nie chcę przecież siedziec z
    zatyczkami w uszach.
    W ogole kult bezmyslnego oglądania tv albo tylko włączenia, żeby szło w tle
    jest przerażający.
    Jak się prawo na to zapatruje? Wydaje mi się, że jakby co to ja mam rację,
    ponieważ telewizor przeszkadza a nie słuzy do pracy.