PracaGrupypl.praca.szukanatelepracy poszukuję

  • 1. Data: 2002-06-26 07:39:20
    Temat: telepracy poszukuję
    Od: "Borysław Kozielski" <b...@N...poczta.gazeta.pl>

    Poszukuje telepracy. Mam komputer podłączony do internetu SDI. Umiem pracować
    ze stronami internetowymi, w Excelu, Wordzie, Corel Draw, Page Maker, In
    Design, Photoshop. Umiem przygotować pracę dla drukarni, wykonać
    korespondencję seryjną, zająć sie wysyłką paczek i listów. Mam własną
    działalność, mogę wystawić fakturę wza wykonywane usługi. Posiadam kamerę
    internetowa, aparat cyfrowy, skaner, drukarkę laserową, drukarkę atramentową,
    drukarkę igłową. Przyjęte obowiązki wykonuję rzetelnie i solidnie, jeśli
    czegoś nie mogę zrobić nie podejmuję się. Szybko się uczę, jestem otwarty na
    inne propozycje.

  • 2. Data: 2002-06-26 07:40:36
    Temat: Re: telepracy poszukuję
    Od: "Borysław Kozielski" <b...@N...poczta.gazeta.pl>