PracaGrupypl.praca.szukana › technik zywienia i gospodarstwa domowego

  • 1. Data: 2002-05-29 14:01:22
    Temat: technik zywienia i gospodarstwa domowego
    Od: <j...@w...pl>

    Szukam pracy w swoim zawodzie, ale również nie pogardze kazda.Obecnie
    ukończyłam pięcioletnie technikum gastronomiczne w Bielsku-B, w zawodzie
    technik zywienia i gospodarstwa domowego i specjalizacji-organizacja usług
    gastronomicznych.Posiadam dodatkową praktykę w zawodzie piekarza-cukiernika.
    Jestem bezdzietna panną, dyspozycyjną i chętnie przyswajającą nowe wiadomości.

    Sylwia Jasińska
    43-502 Czechowice-Diedzice
    ul. Jagiellońska 12/16

    tel.(0-32)2153762

    Za wszystkie oferty serdecznie dziękuje!