PracaGrupypl.praca.szukanatechnik obsługi ruchu turystycznegotechnik obsługi ruchu turystycznego
    From: Katarzyna <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: technik obsługi ruchu turystycznego
    Date: 26 May 2003 11:37:25 GMT
    Sender: m...@p...onet.pl@abyss.joint.eu.org

    Jestem weso?a,mi?a 24-letni? dziewczyn? maj?c? ju? do?wiadczenie w bran?y
    turystycznej i poszukuj?c? sta?ej pracy w tym zawodzie, lub jakiejkolwiek innej
    czasowej lub dorywczej.Bardzo ch?tnie w bran?y hotelarskiej,przy obs?udze klienta w
    fitness clubach,solariach,studiach odnowy biologicznych, jako hostessa itp.Jestem
    reprezentatywn?,posiadaj?ca nienagann? prezencj? osob?.Uko?cz?am studium obs?ugi
    ruchu turystycznego i hotelarstwa w Krakowie z bardzo dobrymi wynikami.Posiadam
    podstawow? wiedze z zakresu obs?ugi komputera,jezyka angielskiego i
    niemieckiego.Moj? najwieksz? pasj? i hobby jest sport,regularnie uprawiam gimnastyk?
    fitness,je?d?? na rowerze,chodz? po górach.Ponadto uwielbiam czyta? ksi??ki,g?ownie
    o tematyce sportowej,zdrowotnej,jak równie? psychologicznej. Je?li moja oferta
    wzbudzi Pa?stwa zainteresowanie,z przyjemno?ci? przyjm? zaproszenie na indywidualn?
    rozmow?.O ewentualny kontakt prosz? pod numer: (0)506-941-124. Z powa?aniem
    Katarzyna Meus