PracaGrupypl.praca.szukana › technik architekt

  • 1. Data: 2002-07-06 08:22:34
    Temat: technik architekt
    Od: "biedronka" <b...@b...net.pl>

    Witam

    Poszukuję pracy jako projektant lub kreślarz. Jestem na pierwszym roku
    studiów zaocznych Politechniki Poznańskiej na kierunku Budownictwo. W 2001
    roku ukończyłam Policealne Studium Zawodowe w którym zdobyłam tytuł technika
    architekta. Znam program AutoCAD14, z którym dobrze zapoznałam się podczas
    praktyk zawodowych w jednym z poznańskich biur architektonicznych. Używałam
    także AutoCAD-a 2000, przy pomocy którego wykonałam projekt dyplomowy. Na
    jego podstawie została wykonana także makieta. Mogę zająć się tworzeniem
    projektów lub przerysowywaniem gotowych projektów, a także tworzeniem
    makiet. Możliwość współpracy przy pomocy internetu.

    Praca stała lub dorywcza - Poznań.

    ----
    Anna Kaus, tel. 501824680, e-mail: b...@b...net.pl