PracaGrupypl.praca.szukanatapicer

  • 1. Data: 2006-06-22 18:27:26
    Temat: tapicer
    Od: w...@b...pl

    Witam!!
    Szukam pracy za sezonowej lub stalej za granica na okres wakacji,
    lub na dluzszy okres przy zbiorach owoców, warzyw, lub w innym
    charakterze. Mam 23 lata .Jezyk angielski podstawowy
    Ukonczylem Zasadnicza Szkole Zawodowa w Olesnicy w zawodzie
    tapicer, posiadam dyplom czeladnika w tym zawodzie. Postanowilem dalej
    kontynuowac nauke w wieczorowym liceum ogólnoksztalcacym. W tym
    roku ukonczylem studium architektury wnetrz w Regionalnym Osrodku
    Edukacji we Wroclawiu
    Jestem osoba, która rzetelnie podchodzi do swoich zadan,
    wykonujac je z dokladnoscia i precyzja. Staram sie byc osoba
    dobrze zorganizowana, sumienna.
    Lubie prace zespolowa, ale doskonale sprawdzam sie takze w
    pracy indywidualnej, nie mam problemów z adaptacja w nowym
    srodowisku, jestem otwarty na nowe doswiadczenia.
    .
    WYKSZTALCENIE:
    2004-2006 Studium Architektury Krajobrazu - Regionalny Osrodek
    Edukacji Studium Policealne.

    2004-2005 Studium Architektury wnetrz - Regionalny Osrodek Edukacji
    Studium Policealne.

    2001- 2004 Liceum Ogólnoksztalcace dla Doroslych w Zespole Szkól
    Ponadgimnazjalnych im. Marii Sklodowskiej-Curie w Olesnicy

    2001- ukonczenie egzaminu czeladniczego w Izbie Czeladniczej
    we Wroclawiu z wynikiem dobrym

    1998 - 2001 Zasadnicza Szkola Zawodowa w Zespole Szkól Zawodowych
    im. Marii Sklodowskiej-Curie w Olesnicy w zawodzie tapicer

    DOSWIADCZENIE PRAKTYCZNE I ZAWODOWE:

    Od 2002 Zaklad Stolarsko-Tapicerski ,,Babiarz - Jach"
    (tapicerstwo, wikliniarstwo, metaloplastyka).

    ZAINTERESOWANIA:
    Muzyka rockowa, malarstwo , film ksiazka (dobra)metaloplastyka
    ,sztuka.
    Jezeli sa panstwo sa zainteresowanych moja osoba prosze o
    kontakt tel 071 793-31-26 tel.kom. 0 500-360-110 mail:
    a...@w...pl
    .

    Wyslano z serwisu: http://www.praca.bajeczka.com.