-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-
mail
From: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: tak wygląda praca w ITO
Date: Thu, 9 Mar 2006 11:18:15 +0100
Organization: Onet.pl
Lines: 27
Message-ID: <duovd8$4p4$1@news.onet.pl>
References: <g6r2vu3wuwxl.1a1evp1svxyki$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: h82-143-159-227-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1141899496 4900 82.143.159.227 (9 Mar 2006 10:18:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Mar 2006 10:18:16 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
X-Sender: cYkGSfb8IjhQOTnTiP5+CNcaHSZ5HOZh
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:176408
[ ukryj nagłówki ]> czy jest to ta kie normalne Call Centre,
> gdzie dzwonią z problemami i rozwiązuje się je według procedur itd.
z reguły są to normalne Call Centre. Cokolwiek by to oznaczało :)
> czy jest to jakoś inaczej rozwiązane? Pytam z ciekawości, bo znam
> specyfikę pracy w Call Centre obsługującym klientów telewizji, ale
> interesuje mnie właśnie sposób organizacji wsparcia informatycznego.
tak w skrócie to wspiera się konkretne, wykupione przez klienta usługi
informatyczne. A właściwie dostępność tychże usług na stacjach roboczych u
pracowników klienta. Wspieranie odbywa się zgodnie z opracowanymi
procedurami. A one kładą nacisk na:
gwarantowany czas reakcji (user zgłosił, ty musisz zareagować w narzuconym
czasie),
gwarantowany czas realizacji (zgłoszenie musi być rozwiązane w "rozsądnym"
czasie)
i jeszcze inne parametry ...
pozdrawiam
Pegaz.
-----
Towarzysze !
Podczas gdy wy czytacie tego e-maila,
stonka ziemniaczana atakuje nasze kartofle.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-15 Lublin => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-15 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-15 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-15 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-15 Kraków => Key Account Manager <=