PracaGrupypl.praca.szukana!szybko i profesionalnie:strony WWW, reklama, grafika [Kraków / zdalnie]! strony WWW, reklama, grafika - szybko i solidnie

  • 1. Data: 2005-09-18 09:40:11
    Temat: !szybko i profesionalnie:strony WWW, reklama, grafika [Kraków / zdalnie]! strony WWW, reklama, grafika - szybko i solidnie
    Od: "Maciej Mleczko" <i...@m...pl>

    Witam.

    Pragnę zgłosić swoje zainteresowanie podjęciem pracy/współpracy na
    wykonanie strony internetowej lub reklamy.

    Posiadam przeszło 2 letnie doświadczenie w tej branży.
    Jestem osobą dyspozycyjną, kreatywną, sumienną.
    Cechuje mnie konsekwencja w działaniu i odpowiedzialność w podchodzeniu
    do wykonywanej pracy.

    Moja zaletą jest też zdolność szybkiego uczenia się i chęć doskonalenia
    swoich umiejętności.

    Poszukuję zdalnej w [cala Polska].