PracaGrupypl.praca.szukana › !szybko i profesionalnie:strony WWW, reklama, grafika [Kraków / zdalnie]!

  • 1. Data: 2004-01-08 22:22:21
    Temat: !szybko i profesionalnie:strony WWW, reklama, grafika [Kraków / zdalnie]!
    Od: "AdamF." <i...@B...com>

    Witam.

    Pragnę zgłosić swoje zainteresowanie podjęciem pracy/współpracy na
    wykonanie strony internetowej lub reklamy.

    Posiadam przeszło 3 letnie doświadczenie w tej branży.

    Jestem osobą dyspozycyjną, kreatywną, sumienną.
    Cechuje mnie konsekwencja w działaniu i odpowiedzialność w podchodzeniu
    do wykonywanej pracy.
    Moja zaletą jest też zdolność szybkiego uczenia się i chęć doskonalenia
    swoich umiejętności.

    Poszukuję pracy stałej [w Krakowie] lub zleceń w formie zdalnej [cala
    Polska].