PracaGrupypl.praca.szukanaszukma pracy - duże doświadczenie-gsm,pda,import inne...

  • 1. Data: 2005-09-24 21:50:25
    Temat: szukma pracy - duże doświadczenie-gsm,pda,import inne...
    Od: "KAMPA-tech" <p...@g...pl>

    Witam.

    Jestem 26 letnim studentem aktywnym zawodowo od 5 lat.
    Doświadczenie głównie w handlu hurtowym.
    Przebieg kariery zawodowej:

    stanowiska:

    ankieter,
    handlowiec - hurt.
    praca dla TV - przy organizacji równych programów,
    główny handlowiec - organizacja sieci sprzedaży, import, kierowanie zespołem
    handlowców, sprzedaż hurtowa.
    własna firma,

    Kontakty w branżach - dostawcy, odbiorcy:

    IT,
    GSM,
    PDA,
    Tusze, Tonery,
    i inne

    Poszukuję firmy, która nie boi się wyzwań, chce się rozwinąć, szuka
    efektywnego pracownika.

    Posiadam kontakty w Chinach - pda (akcesoria do palmtopów, mp3, tusze tonery
    i inne) - bezpośrednio do producentów.

    Pracodawco!
    Jeżeli chcesz rozwinąć swoją firmę.
    Stworzyć nowy dział handlowy, lub rozszerzyć działanie już istniejącego.
    Nie czekaj.

    Możesz zatrudnić solidnego pracownika, z doświadczeniem, który nie boi się
    wyzwań.

    Posiadam własną firmę, mogę działać na zasadzie zlecenia dla mojej firmy.

    Warunkiem jest stałe wynagrodzenie adekwatne do wykonywanych działań i
    narzędzia pracy.

    Zajmę się
    utworzeniem nowego działu,
    stworzeniem sieci dystrybucji,
    importem,
    pokieruję pracą handlowców.

    Jestem,

    pracowity,
    kreatywny,
    kontaktowy,
    uczciwy,
    wiem jak trudno jest prowadzić firmę,

    Jeżeli są Państwo zainteresowani, proszę o kontakt, wyślę Cv.

    MOŻE TO WŁAŚNIE JA ROZWINĘ PAŃSTWA FIRMĘ, MOŻE TO JA JESTEM KLUCZEM DO
    SUKCESU???

    pozdrawiam

    Paweł C.