PracaGrupypl.praca.szukana › szukasz pracy to mam coś dla ciebie11111

  • 1. Data: 2005-05-21 20:00:15
    Temat: szukasz pracy to mam coś dla ciebie11111
    Od: "Jarek" <b...@p...onet.pl>

    Potrzebujemy młody dwóch osób po szkole zawodowej lub średniej na stanowisko
    operator systemu drukującego i operator systemu kopertującego. Miejsce
    pracy w Piasecznie blisko Auchan przy ul. Puławskiej. Musi mieć grupę
    inwalidzką II lub III. Proszę przysłać do mnie na eimal
    j...@p...onet.pl te osoby którzy wyślą CV to będziemy konktaktować
    się telefonicznie.

    Na dostarczonych dokumentach prosimy o umieszczenie
    następującego oświadczenia:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych
    do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 28.08.97
    o Ochronie Danych Osobowych DZ. Ust. Nr 133 poz. 883)"

    Zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.