PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukanie pracy - HR

  • 1. Data: 2004-07-12 21:26:16
    Temat: szukanie pracy - HR
    Od: "Kal" <k...@k...gda.pl>

    Witajcie,

    Od dwóch lat jestem zatrudniony w dosyć dużej firmie IT. Moją specjalnością
    jest zarządzanie projektami (PM). Noszę się z zamiarem zmiany pracodawcy,
    najchętniej w dużej firmie międzynarodowej, najlepiej za granicą (Europa).

    Od miesiąca próbuje z pojedynczymi ofertami, jednak czuję że nie tędy droga.
    Wiem, że rekrutacja, zwłaszcza na kierownicze stanowiska, jest przeważnie
    zlecana firmie doradztwa personalnego - i stąd moje pytanie:

    Czy możecie mi polecić jakąś naprawdę poważną i liczącą się firmę tego
    typu, działającą w Polsce i rekrutującą specjalistów z branży IT? Firm
    tego typu jest mnóstwo na rynku a ja nie chciałbym tracić czasu na
    przekonanie
    się że nawiązałem kontakt z firemką, która dopiero co zaczyna swoją
    działalność.

    Być może jest jakiś inny sposób na znalezienie pracy w Europie? Ten temat
    jest raczej dla mnie nowy, liczę na jakieś sugestie.

    pozdrawiam

    Kal

  • 2. Data: 2004-07-13 16:22:41
    Temat: Re: szukanie pracy - HR
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Kal,

    W Twoim liście datowanym 12 lipca 2004 (23:26:16) można przeczytać:

    > Czy możecie mi polecić jakąś naprawdę poważną i liczącą się firmę tego
    > typu, działającą w Polsce i rekrutującą specjalistów z branży IT? Firm

    Zobacz infostaff.pl - jedyna jaką znam działająca głównie (jeśli nie
    wyłącznie) w branży IT.

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "And I have become
    Comfortably numb"