PracaGrupypl.praca.szukanaszukana praca biurowa w Gliwicach i okolicach

  • 1. Data: 2006-04-04 14:59:58
    Temat: szukana praca biurowa w Gliwicach i okolicach
    Od: "Sylwia" <s...@v...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam 26 lat, ukończyłam studia wyższe na kierunku Inżynieria
    Środowiska w Częstochowie.
    Poszukuję pracy w solidnej firmie, która da mi możliwość rozwoju i
    podnoszenia kwalifikacji, a osoba kierująca byłaby odpowiedzialna,
    rzeczowa i co najważniejsze z wysoką kulturą osobistą. Jestem
    zainteresowana pracą biurową, stanowiskiem
    asystentki/sekretarki/recepcjonistki.
    Jeżeli ktoś będzie zainteresowany proszę o kontakt na adres
    s...@v...pl lub s...@p...onet.pl