PracaGrupypl.praca.szukana › szukam stalej w wawie

  • 1. Data: 2007-06-20 06:14:34
    Temat: szukam stalej w wawie
    Od: "Luiza" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam 24 lata i poszukuję pracy w solidnej firmie, która da mi
    przede wszystkim możliwość
    rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, a osoba kierująca byłaby odpowiedzialna,
    rzeczowa i co najważniejsze z wysoką kulturą osobistą. Byłabym
    zainteresowana pracą biurowa, ciekawa i dającą możliwości samorealizacji
    oraz rozwoju.

    Swojemu pracodawcy mogę zproponować poniższe umiejętności:

    Opanowane w stopniu b dobrym środowiska WINDOWS - pakiet MS-OFFICE,
    internet;
    Doświadczenie w organizacji pracy biurowej (prace biurowe oraz
    administracyjne);
    Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
    Doświadczenie w pisania pism, podań, tworzenie oraz prowadzenie baz danych,
    itp.
    Obsługę systemu CRM;
    Znajomość programu e-faktury;
    Język angielski w stopniu podstawowym;
    Doświadczenie w stałym kontakcie z klientem firmy, przyjmowanie i
    nadzorowanie zamówień oraz ich realizację;
    Doświadczenie w koordynowaniu obiegu dokumentów firmy oraz organizowanie
    spotkań;

    Doświadczenie w koordynowaniu pracy podległych osób (stanowisko kierownicze)

    Predyspozycje oraz cechy jakie posiadam pomagają mi w pracy:
    -zdolność szybkiego i łatwego przyswajania wiadomości;

    -zdolności organizacyjne;
    -doskonała organizacja pracy;
    -cierpliwość, dokładność, sumienność, pracowitość, lojalność, punktualność,
    kreatywność, pomysłowość;
    -wysoka kultura osobista, optymizm, elastyczność w mowie i piśmie oraz
    komunikatywność, stanowczość;

    Chętnie udzielę dodatkowych informacji, kontakt e-mail: w...@w...pl

    Z poważaniem
    Luiza