PracaGrupypl.praca.szukana › szukam praktyk w Agencji Reklamowej (grafik)WA-WA

  • 1. Data: 2003-10-10 10:19:16
    Temat: szukam praktyk w Agencji Reklamowej (grafik)WA-WA
    Od: "doriss" <d...@w...pl>

    Jestem z wykształcenia Plastykiem o specjalności grafika komuterowa. Posiadam
    zdolności manulane (rysunek ,malarstwo) oraz wiedzę w zakresie grafiki(
    programy tj. Photoshop, Ilustrator, Corel, Quark). Chciałabym pracować w
    Agencji Reklamowej. Jestem osoba bardzo kreatywną i szybko uczącą się.
    mój tel kontaktowy: 503550205 Dorota Czapska
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-10-10 12:04:54
    Od: "" <a...@W...pl>

> [...]
    > Agencji Reklamowej. Jestem osoba bardzo kreatywną i szybko uczącą się.
    > mój tel kontaktowy: 503550205 Dorota Czapska
    Praktyki możesz odbyć w Colorline!
    Zadzwoń do Nas albo po prostu wpadnij!!!!
    pozdrawiam
    agnieszka mój @:
    a...@c...pl

    Colorline Media Group