PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy zdalnej przy komputerza

  • 1. Data: 2009-01-10 09:31:13
    Temat: szukam pracy zdalnej przy komputerza
    Od: "milandau" <m...@b...onet.pl>

    witam

    Szukam zdalnej pracy przy komputerze, mam stały dostęp do internetu,
    posiadam dbd znajomość pakietu Office, jestem dyspozycyjna, mam dużo wolnego
    czasu, moje umiejętności to:

    Przepisywanie tekstów z pisma maszynowego
    Przepisywanie tekstów z pisma ręcznego
    Przepisywanie innego rodzaju tekstów np.komputerowe, książki; artykuły i
    inne teksty dziennikarskie, literackie
    Możliwość wysłania gotowej pracy pocztą e-mail.
    Wprowadzanie danych
    Przepisywanie wywiadów, konferencji
    Korekta gotowych prac

    Czekam na oferty