PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy za granica

  • 1. Data: 2004-05-05 15:35:24
    Temat: szukam pracy za granica
    Od: "Mariusz Ziental" <k...@p...onet.pl>

    Podejme prace za granicą, najchetniej w Wielkiej Brytanii lub Irlandii.
    Z wykształcenia jestem technik informatyk ( studium
    zawodowe) oraz mechanik pojazdów samochodowych (liceum zawodowe).
    Obecnie pracuje od 2,5 roku przy frezarce sterowanej numerycznie (CNC) -
    programuje i obsługuje.
    Mam bogate doświadczenie przy obróbce różnego rodzaju stopów aluminium,
    brązu, mosiądzu, żywicy epoksydowej.
    Znam się na informatyce, komputerach, oprogramowaniu itp. Posiadam prawo
    jazdy kat. B