PracaGrupypl.praca.szukana.szukam pracy-wszystkie

  • 1. Data: 2003-02-13 16:03:26
    Temat: .szukam pracy-wszystkie
    Od: m...@k...lm.pl

    Jestem 40-letnią kobietą,od ponad roku bezrobotną, szukam pracy nie
    zatrudnienia,posiadam wykształcenie średnie,pracowałam jako recepcjonistka w
    hotelu,kasjer walutowo-złotowy w dużym przedsiebiorstwie handlu
    zagranicznego,prowadziłam małą gastronomię.Jestem osoba obowiązkową,sumienną,uczciwą
    i kreatywną.Dobrze znam obsługę komputera,jestem całkowicie dyspozycyjna.Posiadam
    rozległe zainteresowania i wiele zdolności poparte kursami zawodowymi,jestem
    mobilna.Bardzo proszę o nie przysyłanie ofert pracy w sieci!Dziękuję.

    Konin
    692163908
    m...@k...lm.pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml