PracaGrupypl.praca.szukana[szukam pracy] warszawa/baranza IT

  • 1. Data: 2005-02-26 11:04:03
    Temat: [szukam pracy] warszawa/baranza IT
    Od: morbias <m...@A...SPAM.wp.pl>

    Dzień dobry,
    Jestem absolwentem PW, poszukuje pracy w Warszawie,
    Interesują mnie stanowiska dla osób bez doświadczenia jak i z
    doświadczeniem

    poszukuje pracy na stanowisku związanym z branżą IT

    doświadczenie w:
    - tworzeniu serwisów www
    - tworzeniu baz danych

    umiejętności:
    - progrmowanie C/C++, Perl, VB;
    - tworzenie, administracja bazami danych (ACCESS, SQL);
    - zajomość systemów z rodziny Linux/Unix;
    - znajomość zagadanień związanych z technologią GSM/UMTS, TCP/IP;
    - umiejętność pracy w grupie, łatwe nawiązywanie kontaktów;
    - umiejętność analitycznego myślenia;
    - odporność na stres

    języki:
    angielski: dobrze, (techniczny- dobrze)
    rosyjski: podstawy

    szczegółowe CV prześlę zainteresowanym osobom
    kontakt do mnie:
    m...@w...pl_usun_to

    pozdrawiam
    Michał