PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy w szwecji

  • 1. Data: 2006-06-18 20:08:39
    Temat: szukam pracy w szwecji
    Od: o...@k...info

    Mam 28 lat.Jestem studentka III roku studiów o kierunku Gospodarka
    Regionalna z Agroturystyka.W lutym 2007 koncze nauke broniac tytul
    inzyniera. kierunek studiów pomógl mi poznac problemy m.in.
    tyrystyki, agroturystyki, rolnictwa, ekologii, psychologii, ekonomiki.
    pracowalam w Szwecji podczas zbiorów jagód jak równiez przy
    sadzeniu lasu. Znam jezyk angielski i zaczelam samodzielna nauke
    szwedzkiego, posiadam prawo jazdy kat B. Mam pewne osiagniecia w
    malarstwie i strzelectwie sportowym. Poszukuje pracy w sezonie od
    czerwca do pazdziernika. prosze o kontakt: d...@w...pl

    Wyslano z serwisu: http://connexio.pl.