PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy w okolicach inowroclawia!szukam pracy w okolicach inowroclawia!
    From: "Bucio" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: szukam pracy w okolicach inowroclawia!
    Date: Tue, 15 Mar 2005 14:29:56 +0100
    Sender: c...@o...pl@213.199.214.1

    Witam!

    Mam na imię Adam, pochodze z Inowrocławia i pilnie poszukuje pracy ;[ !!!

    Mam wykształcenie średnie techniczne (technik Elektronik) szukam pracy w
    każdym zawodzie moze to byc praca fizyczna i umysłowa nie dbam o wielkie
    zarobki bo zrozumiałe jest ze nikt po wojsku i po krótkim stażu jako
    sprzedawca nie dostanie wysokich zarobków i stałej pracy! Jestem realistą z
    uporem dąże do celu, Wierze w to że ktoś kto otwiera nową firmę lub
    zatrudnia nowych pracowników na różne stanowiska potrzebuje świerzych
    umysłów i dodatkowych rąk do pracy! Szukam pracy na stałe na długie lata ale
    nie żądam od nikogo aby zatrudnił mnie od zaraz na czas nieokreslony bądź ze
    wszystkimi świadczeniami ;)

    Moje atuty? Chęć pracy, uczciwość lojalność, doskonała znajomość obsługi
    komputera, sprzet i oprogramowanie (podstawowe aplikacje windowsowe, office
    i różne programy do obróbki grafiki i muzyki, samodzielnie tworze strony
    internetowe bardziej hobbystycznie niz zarobkowo, zajmuje sie także
    zagadnieniami z dziedziny GSM i mam średnie doświadczenie w sprzedaży.
    Podejmę prace nawet jako pracownik fizyczny w przerzucaniu złomu cokolwiek
    byle były odpowiednie warunki pracy i płaca ;]

    Prosze o kontakt via mail

    pzdr
    Adam