PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy w bydgoszczy lub okolicy

  • 1. Data: 2003-02-13 13:54:09
    Temat: szukam pracy w bydgoszczy lub okolicy
    Od: "anna" <r...@p...onet.pl>

    ----

    Może ktoś zechce zatrudnić mnie, chociaż mam 50 lat ten okropny magiczny
    wiek
    który odrzuca większość. Do niedawna pracowałam na samodzielnym stanowisku,
    większości kierowniczych. Szerokie zainteresowania związane z róznymi
    funkcjami. Mogę doskonale poprowadzić biuro, obsługuję komputer, pracuję z
    róznymi programami, jestem również niezłym kierowcą. Techniczne sprawy i
    organizacyjne są mi doskonale znane, a kontakty z ludżmi umiem doskonale
    nawiązywać. Potrafię rozliczać całe budynki ze wszystkich mediów i
    zorganizować czas pracy pracownikom..Jestem puktualma, obowiązkowa i
    można na mnie liczyć w każdej chwili. Może więc znajdzie się ktoś kto poda
    rękę i nie bedzie żałował. Zaznaczam że jeśli chodzi o umowę na czas
    nieokreślony, to wcale nie musi być , może być to zlecenie. Mam rentę IIIgr.
    Z powazaniem Anna

    kontakt 0609290723--