PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2003-12-01 12:36:30
    Temat: szukam pracy w Warszawie
    Od: "Ruda" <m...@w...pl>

    Witam:-)

    Mam 27 lat, 6-letnie doswiadczeni, w tym 5 lat w biurze. Znam obsługę
    recepcji i sekretariatu bardzo dobrze, obsługa komputera i programów
    potrzebnych do pracy w biurze, w księgowości, w dziale handlowym nie jest mi
    obca. Interesuje mnie najbardziej praca w dziale księgowości (asystent
    działu księgowości), windykacji (asystent działu windykacji), w dziale
    handlowym (asystent działu handlowego). W chwili obecnej jestem na okresie
    wypowiedzeniowym, pracę mogę podjąć już od stycznia 2004.

    na życzenie prześlę CV.
    kontakt via e-mail.

    pozdrawiam serdecznie

    Monika