PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2002-02-15 10:44:26
    Temat: szukam pracy w Warszawie
    Od: "Malg" <m...@p...onet.pl>

    Poszukuję pracy stałej lub na umowę o dzieło przy projektowaniu stron www
    lub biurowej.

    - Znajomość oprogramowania i zagadnień związanych z Internetem:
    - biegła zajnomość HTML i technik projektowania stron WWW
    - znajomość Macromedia Flash, PHP, Java Script
    - Portfolio - strony www/grafika dla www: http://republika.pl/maljas/
    http://www.komedia.civ.pl/
    http://canis.koty.pl/
    http://www.koty.adopcja.prv.pl/
    - Dobra znajomość relacyjnych baz danych w zakresie administrowania oraz
    przetwarzania/udostępniania danych (SQL, FoxPro, MySQL)
    - Znajomość komputerowych systemów operacyjnych: MS Windows i Unix
    (zwłaszcza Linux)
    - Znajomość oprogramowania: umiejętność obsługi programów do
    tworzenia/obróbki grafiki DTP: CorelDraw, Photoshop, Illustrator, QuarkPress
    etc. oraz obsługa pakietu MSOffice
    - podstawy programowania (Turbo Pascal, C++, java)

    Jestem osobą kreatywną, o dużych zdolnościach plastycznych (jako hobby
    rysuję ołówkiem i piórkiem). Jestem otwarta na nowe technologie, bezustannie
    poszerzającą swoje kwalifikacje. Czytam na bieżąco prasę komputerową i
    internetową jak również studiuję literaturą fachową.

    Informacje dodatkowe: mieszkam w Warszawie, wiek 43 lata, wykształcenie
    wyższe humanistyczne oraz średnie informatyczne, biegła znajomość języka
    angielskiego w mowie i w piśmie, stałe łącze do Internetu w domu (SDI).

    Mam również doświadczenie w administracji biura dlatego chętnie podejmę
    pracę sekretarsko/biurowa.

    Malgorzata Jasklowska
    0601 668 375
    m...@p...onet.pl