PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2002-01-26 14:42:18
    Temat: szukam pracy w Warszawie
    Od: "Malg" <m...@p...onet.pl>

    Poszukuje pracy - stalej, telepracy, na zlecenie - w Warszawie

    Mam wyksztalcenie srednie informatyczne (Administrator Baz Danych), poza tym
    wyzsze humanistyczne. Mieszkam w Warszawie, mam komputer i stale lacze do
    Internetu w domu.
    Zanm biegle angielski w mowie i w pismie (pracowalam jako tlumacz pisemny).
    Pisze bezwzrokowo na komputerze.

    Najchetniej szukam pracy przy projektowaniu, uaktualnianiu stron www lub
    jako redaktor serwisu:
    - umiem zaprojektowac strone www pisze teksty dla www, projektuje
    grafike
    - biegle html, dobrze Flash, Photoshop, Illustrator, podstawy PHP+MySQL

    Portfolio:
    www.kot.adopcja.prv.pl ,
    canis.koty.pl ,
    www.komedia.civ.pl ,