PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy w Banku na terenie Warszawy

  • 1. Data: 2003-11-27 17:56:58
    Temat: szukam pracy w Banku na terenie Warszawy
    Od: "Małgorzata Siedlecka" <m...@w...pl>

    Jestem zainteresowana podjęciem pracy w Banku na terenie Warszawy.

    Mam 29 lat, wykształcenie wyższe - ukończyłam Uniwersytet Gdański o kierunku
    bankowo?ć. Z bankowo?ci? mam już doczynienia 7 lat.
    Obecnie pracuję w amerykańskim banku.
    Mam do?wiadczenie w zakresie:
    - zmian form zabezpieczenia spłaty kredytów w trakcie trwania umowy
    kredytowej,
    - zabezpieczeń kredytów,
    - obsługi szkód komunikacyjnych,
    - obsługi ubezpieczeń kredytów oraz kart elektronicznych,
    - udzielania kredytów,
    - uzgadnianiu kont,
    - przygotowywaniu specyfikacji niezbędnych zmian w systemach komputerowych
    oraz przygotowywaniu dokumentacji w zakresie dokonywanych zmian,
    - tworzeniu procedur bankowych i regulaminów,
    - realizacji projektów usprawniaj?cych procesy - Quality,
    - rozwoju, szkolenia i motywowania pracowników,
    - sporz?dzania sprawozadań dla bezpo?rednich przełożonych,
    - bież?cego zarz?dzania pracami Działu,
    - tworzenia planów operacyjnych i ich realizacji,
    - tworzeniu BPMS-ów.

    Zainteresowane osoby proszę o kontakt:
    m...@w...pl