PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy w BYDGOSZCZY

  • 1. Data: 2002-06-23 19:46:38
    Temat: szukam pracy w BYDGOSZCZY
    Od: "anna" <r...@p...onet.pl>

    Mam 49 lat,wykształcenie średnie techniczne, doświadczenie zawodowe od 1971
    roku na stanowisku od referenta,sekretarki
    do kierownika.
    Umiejętności - znajomość obsługi komputera, środowiska
    Windows, Excell, internet
    - obsługa wszystkich urządzeń biurowych
    - prowadzenie bieżących spraw związanych z
    funkcjonowaniem firmy
    - zapewnienie sprawnej obsługi biura
    - prowadzenie korespondencji
    - umiejętność kierowania zespołem ludzi
    - łatwość nawiązywania kontaktów
    - załatwianie spraw zaopatrzeniowych
    - komunikatywność
    - prawo jazdy kat.B
    - wlasny transport
    - dyspozycyjność
    Jestem na rencie.
    Dodatkowymi atutami są znajomość branży transportowej, budownictwa, obsługi
    medycznej, jestem również agentem ubezpieczeniowym .
    Szukam pracy w dowolnej branży stałej lub okresowej / zlecenie/ w
    Bydgoszczy lub najbliższej okolicy. Godziny do uzgodnienia.
    Telefon kontaktowy 0609290723 lub e-mail