PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy, referent d/s rozliczen w dziale logistyki lub inne

  • 1. Data: 2002-06-19 21:31:36
    Temat: szukam pracy, referent d/s rozliczen w dziale logistyki lub inne
    Od: "Karolina Wesolowska" <c...@N...poczta.gazeta.pl>

    Nazywam sie Karolia Wesolowska i jestem ze Słupska.
    W chwili obecnej koncze 4 rok studiow (zaoczne) na wydziale geografi w
    Pomorskiej Akademii Pedagogicznej i pracuje jednoczesnie w firmie Wosana S.A.
    w dziale logistyki jako referent d/s rozliczen.
    Planuje od 1 lipca zamieszkac na stale we Wroclawiu i w zwiazku z tym
    poszukuje pracy w firmach stabilnych i wiarygodnych.
    Posługuje sie dość dobrze komputerem i internetem, jezykiem niemieckim i
    angielskim. Jestem ambitna, zdecydowana, ukierunkowana na realizowanie zadan,
    dobrze sie czuję będąc częścią zespołu. Dobrze się realizuje w warunkach
    stresu, szybko podejmuję decyzję, dzięki czemu powierzone mi zadania są
    wykonywane starannie i sumiennie.
    Pozdrawiam
    Karolina Wesolowska
    P.S.