PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy - programista - w Warszawie

  • 1. Data: 2009-08-23 19:46:35
    Temat: szukam pracy - programista - w Warszawie
    Od: lol <m...@g...com>

    Szukam pracy jako programista. Jestem po studiach na Akademii
    Podlaskiej (mgr, dzienne, samodzielność). Mam kilka miesięcy
    doświadczenia jako programista aplikacji internetowych w firmie i
    dobry rok jako freelancer (też web). Angielski komunikatywny,
    niemiecki podstawy.
    Mam ugruntowane, podstawowe doświadczenie z symfony i zend framework.
    Mogę też programować w Javie (bardzo lubię), chociaż popularna J2EE
    jest mi niestety dosyć obca.
    Co do baz: mysql, oracle (też pl/sql), msaccess (też vba).
    Interesuje mnie praca w Warszawie - etat. Mieszkam 110km od Wawy.
    Byłbym zadowolony z zainteresowania raczej większych firm.

    Dlaczego ja? Bo jestem geek. Rozwiązuję problemy samodzielnie
    (dokumentacja, google) lub jeśli warunki tego wymagają omijam problem.

    Przez kilkanaście dni czekam na oferty i wtedy wysyłam cv.