PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy na wakacje Warszawa

  • 1. Data: 2002-07-04 10:03:02
    Temat: szukam pracy na wakacje Warszawa
    Od: "AmRat" <m...@s...pl>

    Witam

    Mam 17 lat, z zawodu jestem kucharzem. Ukończyłem Zasadniczą Szkołę
    Gastronomiczną mieszczącą sieprzy ul. Pozanńskiej z wynikiem na dyplomie
    "Dobry". Egzaminy wstępne do Technikum Pozasadniczego zdałęm na 6 z
    matematyki i 5 z J. polskiego.

    Zainteresowany jestem pracą w gastronomi, jak i również każdą inną która
    może dać mi możliwości rozwoju i pokazania w pełni swoich umiejętności.

    oczekiwane wynagrodzenie to około 1200zł miesięcznie, lub około 6-7zł/h

    (oczywiście zaposnam sie z każdą propozycją)

    pozdrawiam
    Maksym Wojcieszek
    Naczelnik Grupy Ratowników Przedmedycznych i Łączności AmRat
    http://www.micro.maxi.pl
    m...@w...pl m...@s...pl a...@w...pl