PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy na 1/2 etatu w Warszawie

  • 1. Data: 2003-04-24 18:13:52
    Temat: szukam pracy na 1/2 etatu w Warszawie
    Od: "w...@a...net" <w...@N...gazeta.pl>

    Jestem wcześniejszą emerytką. Mam wyższe wykształcenie ekonomiczne -wydział
    handlu zagranicznego na SGPiS.Pracowałam w przedsiębiorstwach zajmujących
    się importem i eksportem. Znam bardzo dobrze j.niemiecki, słabo angielski i
    rosyjski /rosyjski znałam bardzo dobrze, ale musiałabym sobie przypomnieć,
    bo długo nie używałam/.Umiem obsługiwać komputer, ukończyłam kurs
    księgowości.Mam w domu internet na abonament miesięczny, bez ograniczeń.
    Poszukuję jakiejkolwiek pracy 4 godz.dziennie, może być bez żadnego
    ubezpieczenia. Praca nie musi być koniecznie związana z moimi kwalifikacjami.