PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy jako informatyk/programista

  • 1. Data: 2007-08-02 19:15:38
    Temat: szukam pracy jako informatyk/programista
    Od: p...@o...pl

    Witam!

    Lat 23, student FTIMS w Łodzi, zaoczne.

    Doświadczenie:

    - 3 lata doświadczenia jako informatyk, wdrożeniowiec systemu KS-
    Apteka, serwisant sieci Wi-Fi.
    3 lata pracowałem jako informatyk. W tym czasie poznałem system KS-
    Apteka na tyle dobrze, aby zdać egzamin na serwisanta tegoż
    oprogramowania w firmie Kamsoft. Przez cały czas widziałem rozwijanie
    się lokalnej sieci Wi-Fi, którą nadzorowałem i serwisowałem od samego
    początku. Gdy odchodziłem sieć miała ok. 400 użytkowników. Przez cały
    czas pracy borykałem się z serwisami różnych urządzeń od komputerów,
    poprzez drukarki, po telefony komórkowe ;) Okazjonalnie dla niektórych
    klientów firmy tworzyłem strony internetowe oparte na joomli etc.

    - 3 miesiące doświadczenia jako grafik komputerowy (głównie Corel 9
    oraz Adobe Photoshop CS2), oraz dtp.
    Przez trzy miesiące (okres próbny) pracowałem jako grafik
    komputerowy w niewielkiej firmie reklamowej. Zdobyłem ciekawe
    doświadczenia z zakresu tworzenia reklam, oklejania samochodów,
    ogólnie programów graficznych i grafiki, obsługi plotera, drukarek
    solwentowych etc. Nauczyłem się też zgrzewać plandeki, odkurzać dywany
    i robić dobrą kawę :) Zrezygnowałem z powodu nudy...

    - 1 rok doświadczenia jako programista (głównie Delphi oraz SQL).
    I sukcesywne zwiększanie tego doświadczenia. Programowanie systemów
    wspomagających szpitale radiologiczne w Kanadzie na podstawie
    standardów DICOM i HL7. Miła współpraca z kanadyjską firmą FLUX
    (www.fluxinc.ca). Zdobyłem spore doświadczenie w projektowaniu i
    tworzeniu oprogramowania w językach Delphi, C++, SQL i z użyciem m.
    in. Rave Reports.
    Współpraca przy użyciu CVS, później SVN. Dokumentacja w kodzie
    (RoboDoc i inne). Wszystko w języku angielskim. Dodatkowo stworzyliśmy
    sobie parę narzędzi ułatwiających pracę m. in. w ASP.NET.
    Współpraca trwa do dziś.

    Cechy osobowe:
    - obowiązkowy
    - komunikatywny
    - bezproblemowa praca w stresie
    - szybkie przyswajanie wiedzy
    - bezproblemowa praca grupowa

    Czego szukam?
    - Ciekawej pracy jako informatyk lub programista.
    - Najlepiej zdalnie (lub blisko Częstochowy, Wielunia, Łodzi)
    - Wynagrodzenia naprawdę adekwatnego do umiejętności i wkładanej pracy

    Paweł Tymura