PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy jako architekt- krakówszukam pracy jako architekt- kraków
  • Data: 2003-12-29 07:45:27
    Temat: szukam pracy jako architekt- kraków
    Od: "essna" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poszukuję pracy jako architekt w biurze projektowym. Posiadam doświadczenie
    przy wykonywaniu projektów budowlanych, aranżacjach i projektach wnętrz i
    mebli. Znam biegle większość programów graficznych. Zależy mi na zaliczeniu
    dwuletniej praktyki zawodowej potrzebnej do zdobycia uprawnień i zdobyciu
    doświadczenia. Jestem osobą odpowiedzialną, dokładną i dyspozycyjną.
    e...@o...pl