PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy-informatyk warszawa

  • 1. Data: 2002-10-02 19:16:09
    Temat: szukam pracy-informatyk warszawa
    Od: "Cezary Nowacki" <c...@e...pw.edu.pl>

    Szukam pracy jako helpdesk, pomoc techniczna, administrator malej sieci
    Windows NT/2000
    Jestem studentem V roku na wydziale EiTI, mieszkam w Warszawie.

    Moje umiejętności:
    - Bardzo dobra znajomość komputera (Windows NT, Linux)
    - Znajomość zagadnień sieciowych (LAN, Internet)
    - Sieci TCP/IP
    - Podstawy systemu Novell
    - Programowanie w C, C++, HTML
    - Umiejętność programowania w Matlabie
    - Obsługa urządzeń elektronicznych
    - Znajomość SQL
    - Znajomość budowy PC
    - Prawo jazdy kategorii B

    Języki:
    angielski - biegle w mowie i piśmie
    niemiecki - średnio zaawansowany (w trakcie nauki)

    Interesuje mnie praca na zlecenie, czasowa lub na 1/2 etatu

    kontakt:
    c...@e...pw.edu.pl