PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy i znalazłem setki ofert

  • 1. Data: 2006-02-23 08:00:20
    Temat: szukam pracy i znalazłem setki ofert
    Od: "www.praca.regiony.org" <i...@g...pl>

    -- Giełda Pracy --

    -- www.praca.regiony.org --

    Subskrypcja RDF - RSS
    http://regiony.org/B2Bforum/rdf.php

    ------------------------------------

    Oferty Pracy

    - Pracownik ds. administarcyjno+biurowych - Poznań
    - Fryzjer damsko/męski - Poznań
    - Sprzedawca na stacji paliw - Poznań
    - Ekonomista - Poznań
    - Główny księgowy
    - Pielęgniarka (arz) - Poznań
    - Palacz - Poznań
    - Pomocnik magazyniera - wielkopolskie
    - Kasjer , sprzedawca - wielkopolskie
    - Magazynier - wielkopolskie
    - Blacharz samochodowy - Święciechowa
    - Sprzedawca samochodów - Święciechowa
    - Kierownik punktu skupu palet - Leszno
    - Mile widziana grupa inwalidzka - Leszno
    - Stolarz - Wielkopolskie
    - Obsługa klienta na Polu Golfowym - Wielkopolskie
    - Mechanik samochodów ciężarowych - Kutno
    - Referent ds. obsługi klienta - Łęczyca
    - Inżynier budownictwa - Kutno
    - praca w Anglii
    - kierownik serwisu samochodowego
    - Kierowca samochodów ciężarowych (ciągników)
    - Kierowca samochodów ciężarowych (ciągników)
    - ARCHITEKT KRAJOBRAZU szuka pracy
    - Katowice i okolice - poszukuję pracy jako kierowca/dostawca
    - Anglia - kontrakt dla operatora koparko-ładowarki
    - KIEROWCY C+E
    - kontrakt zagraniczny dla kierowców
    - Poszukuje Przedstawiciela Handlowego
    - Robotnik pomocniczy w przemyśle przetwórczym - Aleksandrów
    - Elektromonter robót kablowych - Gdynia
    - Hydraulik - Gdańsk
    - Inżynier mechanik środki transportu - Gdańsk
    - Monter płyt gipsowo kartonowych - Gdańsk
    - Elektryk - Gdańsk
    - Murarz Tynkarz - Gdańsk
    - Kierowca kat. C - Gdynia
    - Wulkanizator - Gdańsk
    - Przedstawiciel handlowy samodzielny inz. sprzedaży - Gdańsk
    - Malarz-piaskarz - Gdańsk
    - Tynkarz gipsu - Łęgowo
    - Tynkarz gipsu - Łęgowo
    - Stolarz - Zduńska Wola