PracaGrupypl.praca.szukana.szukam pracy,grafik

  • 1. Data: 2003-02-25 15:03:03
    Temat: .szukam pracy,grafik
    Od: m...@p...onet.pl

    wykształcenie:średnie(liceum sztuk plastycznych)
    wiek:24
    pracuję w programach Corel i Adobe Illustrator i Photoshop,również 3d
    studio.Posiadam doświadczenie w wykonywaniu reklam,ulotek ect.

    m...@p...onet.pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-02-26 10:24:12
    Temat: Re: .szukam pracy,grafik
    Od: h...@p...onet.pl

    Witam.
    Uprzejmie proszę o przesłanie cv i podanie sposobu kontaktu z Panem.
    Być może firma z Warszawy (z kapitałem zagranicznym) będzie zainteresowana Pana
    ofertą.
    Pozdrawiam. - Andrzej