PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy dodatkowej lub stałejszukam pracy dodatkowej lub stałej
    From: "wp22" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: szukam pracy dodatkowej lub stałej
    Date: 25 Jan 2005 14:49:24 +0100

    Witam
    Mieszkam w Warszawie mam 30 lat. Obecnie studiuję informatykę, a od 6 lat
    serwisuję urządzenia komputerowe. Poszukuję pracy dodatkowej na terenie
    Warszawy. Na co dzień zajmuję się serwisowaniem urządzeń komputerowych dla
    dużego banku zachodniego. Do moich obowiązków należy
    - naprawa sprzętu komputerowego
    - instalacja oprogramowania z rodziny Micrsoft
    - naprawa drukarek z rodziny HP
    - rozbudowa sieci komputerowej ( dodatkowe okablowanie )
    - ogólne naprawy biurowe
    - konserwacja sprzętu
    - instalacja sprzętu
    - przebudowa sieci komputerowej
    - składanie od podstaw jednostek
    Mam dostęp do nowego sprzętu komputerowego po atrakcyjnych cenach
    Należę do osób uczciwych, odpowiedzialnych, zdyscyplinowanych, punktualnych,
    poważnie traktującą swoją pracę. Mam własny samochód, prawo jazdy kat B.
    W przypadku zainteresowania moja osobą, proszę o kontakt, udzielę bardziej
    szczegółowych informacji. mail m...@p...onet.pl lub tel 696077502.

    Pozdrawiam Paweł