PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy dodatkowej - komputery, sieciszukam pracy dodatkowej - komputery, sieci
    From: welon <w...@c...pl>
    Subject: szukam pracy dodatkowej - komputery, sieci
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Date: Sat, 24 Jan 2004 00:52:31 GMT

            Poszukuję ciekawej pracy dodatkowej związanej z tematyką
    komputerową. Chcę zaoferować pomoc dla osób prywatnych lub małych firm.
    Moja wiedza i doświadczenie pozwoli na realizację wielu zadań
    informatycznych. W szczególności są to zagadnienia związane z sieciami
    komputerowymi. Jestem otwarty na propozycje współpracy. Pragnę dodać, że
    mieszkam w Warszawie.
    Więcej informacji - napisz maila w...@c...pl

    Zakres moich możliwości:

    fizyczna budowa sieci komputerowych
    budowa komputerów
    instalacja stacji roboczych
    instalacja drukarek
    serwer plików
    udostępnienie połączenia internetowego (np neostarda)
    wf-mag
    ogólna pomoc użytkownikom "najpopularniejszego systemu"
    linux bezpłatne oprogramowanie (open source)
    doradztwo techniczne
    backup danych
    konserwacja sprzętu
    help desk