PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy dodatkowej-biurowej w Łodzi

  • 1. Data: 2005-01-18 12:35:55
    Temat: szukam pracy dodatkowej-biurowej w Łodzi
    Od: "Edyta K." <l...@W...gazeta.pl>

    Mam 27 lat, wykształcenie wyższe (geografia turyzmu i hotelarstwa UŁ), znam
    angielski (First Certificate) i hiszpański(trochę więcej niż poziom
    podstawowy).Obecnie pracuję w branży konferencyjno-hotelarskiej, jestem
    zatrudniona na etat w systemie zmianowym (po 12 godzin-dzień, noc, dwa dni
    wolne), chciałabym dorobić kilkaset złotych pracując pomiędzy dyżurami przez
    kilkanaście godzin tygodniowo lub po prostu na zasadzie wykonania
    zlecenia.Najchętniej jakieś prace biurowe, sekretarskie, coś do pisania na
    komputerze, wprowadzanie danych itp., ale jestem otwarta także na inne
    propozycje(tylko nie chałupnictwo, akwizycja i "usługi towarzyskie").
    Kontakt:
    e...@i...pl
    +48 694 398 970