PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy dodatkowej.

  • 1. Data: 2006-12-06 11:33:16
    Temat: szukam pracy dodatkowej.
    Od: ">netoperek<" <t...@g...pl>

    Mam 30 lat, średnie wykształcenie, jestem silny i zdrowy zarówno fizycznie
    jak i psychicznie :)
    Podejmę się jakiejkolwiek pracy dodatkowej. Mogę wykonać stronę www w
    technologii PHP i MySQL ale może to być również praca fizyczna. Pracowałem
    przy produkcji okien oraz ich montażu, jeździłęm zawodowo jako kurier autem
    do 3,5 tony. Obecnie mam pracę stałą ( 8 godzin dziennie na 2 zmiany) ale
    jestem w pardzo złej sytuacji finansowej co sprawaia że muszę szukać
    dodatkowego zajęcia. Praca w zakresie stron www oczywiście może być zdalna,
    ale jakakolwiek inna w okolicy Sosnowca do kilkunastu kilometrów.

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

    --
    Trajan Zdrenka