PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy biurowej w Warszawie

  • 1. Data: 2004-04-30 08:31:29
    Temat: szukam pracy biurowej w Warszawie
    Od: "monika" <m...@w...pl>

    Witam serdecznie:-)))
    Jak w temacie, stanowiska którymi jestem zainteresowana: asystentka działu
    sprzedazy/administracji/księgowości, handlowiec, pracownik działu obsługi
    klienta..... i wszystkie inne, które odpowiadałyby moim kwalifikacjom i
    wiedzy.
    O mnie:
    mam 27 lat, ponad 5-letnie doświadczenie biurowe na stanowiskach:
    sprzedawca, pracownik obsługi klienta, referent d/s rozliczeń, asystentka
    działu sprzedaży. Chciałabym rozwijać moją wiedzę i umiejętności .
    Na zyczenie prześlę szczegołowe CV

    kontakt via e-mail: m...@w...pl

    pozdrawiam serdecznie

    Monika