-
1. Data: 2004-01-15 08:27:35
Temat: szukam pracy biurowej w Warszawie
Od: "Ruda" <m...@w...pl>
Witam:-)
jak w temacie.
Mam 27 lat, ponad 5-letnie doświadczenie w pracy biurowej, w tym w branzy
informatycznej, meblowej, bardzo duże doświadczenie w pracach sekretarskich,
recepcyjnych, podstawy księgowości, doskonała znajomość urządzeń biurowych,
komputera, wielu programów w tym WF-Mag. Poszukuję pracy w księgowości,
windykacji jako asystent, ponieważ chciałabym rozwinąć posiadane
umiejętności w tym własnie kierunku, jak również jako asystentka działu
sprzedaży , ponieważ moja obecna praca w dużej mierze łączy się ze wsparciem
tego działu.
W tej chwili jestem już po wypowiedzeniu i mogę rozpocząć pracę w przeciągu
tygodnia, najpóźniej od 01.02.2004r.
Nie jestem zainteresowana pracą jako agent ubezpieczeniowy ani akwizycją. W
przypadku poważnych ofert na życzenie prześlę CV.
Kontakt via e-mail : m...@w...pl
pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia:-)
Monika