PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy - Wrocław, Jelenia Góra i okolice

  • 1. Data: 2007-01-23 11:05:24
    Temat: szukam pracy - Wrocław, Jelenia Góra i okolice
    Od: Przemek Kalinowski <p...@N...pl>

    Witam serdecznie... poszukuję zatrudnienia na terenie Wrocławia,
    Jeleniej Góry lub okolic. Interesuje mnie praca biurowa, najlepiej w
    zawodzie informatyka, ale każdą inną ofertę chętnie rozważę.

    Najlepiej czuję się w tworzeniu serwisów WWW, bazach danych oraz w
    grafice i DTP. Znam m.in.: (X)HTML, CSS, JavaScript, PHP, MySQL,
    PostgreSQL, Photoshop, Ilustrator, InDesign. Mile widziane oferty dla
    administratora np. Windows 2003 Server

    Ponieważ z wykształcenia jestem informatykiem i dalej kształcę się w tym
    kierunku - uzupełniam do magistra - każda oferta z innych dzialów
    informatyki mile widziana.

    Blizsze informacje o mnie w tym CV, kontakt na mojej stronie WWW:
    www.pkalinowski.prv.pl

    pozdrawiam