PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy Śląsk

  • 1. Data: 2003-03-12 08:54:24
    Temat: szukam pracy Śląsk
    Od: "Patrycja Barszcz" <p...@s...pl>

    Mam 28 lat, siedmio letni staż pracy, w tym pięcio letni na stanowiskach
    kierowniczych. Posiadam wykształcenie średnie ekonomiczne i dalej sie
    kształcę.
    Ostatnia praca to stanowisko dyrektora oddziału szkoły językowej,
    Prawo jazdy kat. B,
    bardzo dobra znajomość języka węgierskiego, język angielski w stopniu
    komunikatywnym (w związku z koniecznością prowadzenia konwersacji z Native
    Speakers, nie mam bariery w mówieniu),
    biegla obsługa komputera,
    doświadczenie w zakresie prowadzenia rozmow i negocjacji, nawiązywania
    kontaktow handlowych z dużymi korporacjami,

    Pozdrawiam Patrycja Barszcz
    i...@p...onet.pl