PracaGrupypl.praca.szukana › ***szukam pracy --- Gdansk***

  • 1. Data: 2005-04-25 15:38:51
    Temat: ***szukam pracy --- Gdansk***
    Od: "Pavoo" <p...@t...pl>

    Poszukuje pracy stalej lub dorywczej.
    Jestem osoba mloda zmotoryzowana, komunikatywna z doswiadczeniem. Potrafie
    sobie radzic w trudnych sytuacjach jak i posiadam doswiadczenie jako
    Przedstawiciel Handlowy
    Pracowalem miedzy innymi jako:
    instalator TV kablowej,
    serwisant sieci komputerowych/osiedlowych,
    doradca przy budowie osiedlowych sieci komputerowych.
    serwisant/sprzedawca sprzetu komputerowego,
    Posiadam wiedze z zakresu serwisu sprzetu komputerowego, sieci komputerowych
    (UTP/BNC/swiatlowod), systemow operacyjnych Windows, Linux (podstawy)
    pakietu Office oraz umijetnosc pisania metoda bezwzrokowa.

    kontakt:
    e-mail: p...@o...pl

  • 2. Data: 2005-04-28 05:03:05
    Temat: Re: ***szukam pracy --- Gdansk***